Livet som pappa

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Emil Löfgren - 8 mars 2014 16:42

Morgonen började med att Molly vaknade runt 7:10 tiden och då fick hon sig en välling, då hon hade druckit upp den så gick älsklingen upp och hämtade henne. Sen la hon henne i vår säng, där låg vi och myste ända fram till 10 tiden. Sen gick vi upp, jag och älsklingen käkade lite frukost. Molly fick även sig en macka med ost på, den käkade hon upp ganska så fort. Sen så kollade vi på lite barnprogram. Sen vid ett tiden så kom svärmor & Maggan (älsklingens mormor) hit. Sen kom även pappa en stund efter då dom hade kommit, så jag och han åkte iväg och slängde en hel del skräp som man ha samlat på sig på några veckor. Då vi hade slängt det så kom jag hem och i hallen mötte jag Molly påklädd och så, hon skulle åka med mormor hem och sova tills imorgon. Så nu ikväll ska jag och älsklingen unna oss något för oss själva, som vi har gjort EN gång sen Molly föddes 22nov 2012. Så det ska faktiskt bli discobowling ikväll, ska bli riktigt skoj faktiskt. Lite roligt att hitta på något ensamt med älsklingen utan barn (för en gång skull), det kan vara bra det också.


Älsklingen står just nu i en dusch och sköljer ut sin färg hon har lagt i håret (hon ska bli mörkröd i huvet).

Sen så ska vi la slänga ihop någon mat senare under eftermiddagen, men vad vi ska göra har vi inte bestämt oss riktigt än.


Ni får ha en fortsatt trevlig lördag eftermiddag, för det ska jag i alla fall ha.

Så får ni sköta om er och ta hand om de nära och kära ni har.

Ha det nu så bra, hej så länge!


   

 

Ovido - Quiz & Flashcards