Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 5 mars 2014

140305 - Godmorgon

Av Emil Löfgren - 5 mars 2014 09:23

Morgonen började med att dotten fick sig en välling, innan det va dags att gå upp och göra sig i ordning för dagis. Sen då vi väl kom upp så bytte jag blöja, tog på henne kläderna hon skulle ha på sig till dagis. Ytterkläderna va älsklingen gullig och tog på henne, så jag hann ta på mig själv kläder. Sen då vi väl kom till dagis så kom hennes favorit fröken på dagis, hon har fast sig vid henne riktigt mycket faktiskt. Allt gick jätte bra vid lämningen, hon sträckte ju sig till fröken innan hon han ge mig puss eller kram. Det är ju bara ett tecken på att hon trivs och det känner jag att det är bara roligt för både henne och för oss.

Sen efter jag hade lämnat henne på dagis så tog jag en promenad hemåt, väl hemma så åt jag lite frukost. Den bestod utav macka med prickekorv på och kvarg (vaniljsmak), perfekt frukost för min del. Kikade lite på lyxfällan ockås medans man åt frukosten, de programmet är intressant faktiskt.


Nu blir det sitta vid datorn lite och kolla efter lite jobb tänkte jag, sen fixa till mitt cv lite. Kom på att jag ville fixa lite till med de, kände mig inte helt färdig igår. Men jag orkade inte pilla med de mer igår, så det får bli idag istället då man har lite mer energi. Sen ska jag försöka få tag i en skrivare, där jag kan skriva ut både CV och mitt personliga brev. Bara skriva ut en av varje, sen ta kopia på de.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards