Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 5 mars 2014

Grymt nöjd

Av Emil Löfgren - 5 mars 2014 00:35

Godkväll gott folk!


För en stund sen blev jag klar med min finslipning på mitt CV.

Känner mig grymt nöjd över det faktiskt, jag finslipade även på mitt personliga brev jag hade också.

Sen så gjorde jag mig även en ny header till bloggen (som ni kanske ser), lämna gärna en kommentar på vad ni tyckte om den, alltid roligt och se vad ni läsare tyckte om den.


Imorgon är det dags för bvc för dottern, ska bli intressant och se vad hon väger och hur lång hon är.

Garanterar att hon har gått upp en del och växt en del, känns så i alla fall. Definitivt då man ska ta på henne kläder, det kändes som det nyss va 50/56 på henne, men nu är det 86. Fy satan vad tiden gå fort då det gäller barnen, lite väl fort tycker jag (stoppar gärna tiden).


Nu tänkte jag krypa under mitt täcke och sova, för väckarklockan ringer vid 7:30. 

Sen är det dags att lämna dottern på dagis vid 8 tiden.

Ni får ha det så bra tills nästa gång vi ses eller hörs.

Sköt om er där ute och va rädda om nära och kära.


Godnatt & heeeeej så länge! ;)

 

  

 

 
 
Ingen bild

Johanna

5 mars 2014 02:55

I vilket program har du gjort headern? Skit snygg!!! :)

Emil Löfgren

5 mars 2014 23:45

Åh tack så mycket ! :)
Programmet heter "photoscape", jag älskar de programmet. Det är gratis att ladda hem, rekommenderar det STARKT!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards