Livet som pappa

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Emil Löfgren - 1 mars 2014 10:50

Morgonen började med att Molly fick välling runt halv nio tiden (idag ville hon tydligen ta en sovmorgon). Sen så hämtade älsklingen henne i sin säng och kom till vår säng, där vi myste i nån timma. Sen gick vi upp och åt lite frukost, Molly åt själv idag och det gick la sådär (bilder på de kommer nedanför).

Lilleman sov hos mormor från igår tills idag, han träffar ju väldigt sällan henne. Så tänkte jag att han kunde fått sova där fredag-lördag och det ville han sa han då jag frågade honom. Hans mormor blev väldigt glad då jag frågade henne om han fick det. Vi ska och hämta honom vid 14 tiden idag, sen ska vi inte göra något speciellt resten av dagen. Ikväll blir det lördagsmys med familjen, äta god kvällsmat och sen lite lördagsmys (godis/ostbågar).

Så här såg det ut då Molly åt helt själv

Av Emil Löfgren - 1 mars 2014 02:28

Sitter och spelar lite Euro Truck Simulator 2 innan det är dags för att gå och sova, är så jobbigt att inte känna sig ett dugg trött eller så. Tur att jag har mitt kära spel då. Älsklingen ligger redan och sover, dock somnade hon på soffan (som alla andra dagar).

Av Emil Löfgren - 1 mars 2014 00:43

Nu har jag hittat mig en ny hobby jag ska börja med, det är att bygga om EMEK lastbilar. Sätta dit lampor, måla om dom. Sen lite andra saker. Har sett en hel del byggen och blev sjukt sugen, nu gäller det samla på sig lite olika lastbilar (nya volvon och olika scania).


Här kommer lite bilder på olika EMEK lastbilar samt tillbehör!

                                                                                 

Av Emil Löfgren - 1 mars 2014 00:40

Här är hans bidrag ifrån Melodifestivalen semifinal 1, han är så värd en plats i den stora finalen!

Av Emil Löfgren - 1 mars 2014 00:36

Sitter och tänker en hel del, har mycket i mitt huvud nu tänker jag. Därför skriver jag ett inlägg, vet att det va jätte länge sen jag skrev ett. Men jag tänker inte direkt skriva om vad som har hänt, men det är verkligen inget roligt. Hoppas verkligen det blir något bra utav detta som nu sker, ni som vet kan ju hålla med om att det verkligen inte är bra.


Så jag sitter och lyssnar på lite Linus Svenning, hans låter får mig lugn. Han är grym, hoppas han skickas vidare till den stora finalen i Melodifestivalen imorgon (20:00 på SVT1, MISSTA INTE DET!)


Detta är hans bidrag i Melodifestivalen, för er som har missat det (men tror knappt nån missa den).

Ovido - Quiz & Flashcards