Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 22 januari 2014

En kall morgon - 140122

Av Emil Löfgren - 22 januari 2014 10:05




Godmorgon!


Morgonen började med att älsklingen gick in och gav Molly välling, sen så låg vi kvar en stund i sängen (tills Molly druckit upp sin välling). Jag ringde även till dagis och berättade att hon inte kommer idag, för hennes hosta är enorm och förkylningen detsamma. Så hon får stanna hemma idag. Sen när jag hade vaknat till liv så tog jag på mig kläderna och gick ut till bussen (8:35) för att åka in till Ica Maxi och handla kaffe till älsklingen. Vad gör man inte för att älsklingen ska bli pigg och glad. Det va även gött att komma ut soppas tidigt och lite kallt (eller inte lite heller, ganska mycket). Jag vaknade till liv i alla fall, haha! Sen då jag väl kom hem igen så käkade vi lite frukost, idag fick det bli rostad macka och ett glas kall mjölk (MUMS!). Nu tänkte jag sätta mig och söka lite jobb eller i alla fall leta efter jobb man kan söka (som passar min bakgrund). Lite senare idag så ska jag åka till Tempo och hämta ut ett paket som har kommit till mig, jag skulle tippa på att det är vår nätverkskabel som har kommit ifrån Netonnet. Dock har jag redan en nätverkskabel, men alltid gött med en 30m, om man nu känner för att flytta datorn till ett annat ställe i vardagsrummet eller nått annat rum. Så är 30m rätt gött att ha, hittade ett bra pris så varför inte.


Ni får ha en fortsatt bra dag, för det ska jag i alla fall försöka ha.

Nu blir det lägga manken till och leta jobb!


Ha det gött, heeeeeej! ;)

 

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards