Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 17 november 2013

Underbar eftermiddag

Av Emil Löfgren - 17 november 2013 21:12

Har haft en helt underbar söndags eftermiddag, har haft familjen Brandt på besök och vi käkade tacos. Sen spelade jag och Jonny en stund. Barnen lekte för fullt. Tjötade en hel del. Sen drog dom vid åtta tiden ungefär. Direkt efter dom hade åkt så la vi Molly i sängen för natten, hon somnade direkt. Då liv lagt henne så la sig jag och älsklingen på soffan och tittade först på solsidan, sen Hellenius hörna och nu Johan Falk - 107 patriotena (grymt bra film). Blir en en lugn kväll, med massa mys.

Imorgon kommer sonen ÄNTLIGEN tillbaka till mig, efter ha valt hos sin mamma i en vecka. Har saknat han en hel del. Ska bli kul att han kommer till oss igen. Ska hitta på massa skoj.

Ni får ha det så bra tills nästa inlägg. Sköt om er och va rädda om varandra.
Ha det bra, heeeej!

Bästisarna Molly & Jilly

Jennifer posar framför kameran

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards