Livet som pappa

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Emil Löfgren - 28 oktober 2013 00:51

Igår va det en fullspäckad dag med kalas och massor av folk. Det va mycket lyckat faktiskt, roligt att så många som kom ändå. Det uppskattades! Han fick en hel del presenter, bilder på vad han fick kommer upp lite senare. Sen efter alla hade gått så ställde jag mig direkt och diskade upp alla kaffe koppar och tallrikar som vi använde på kalaset. Sen slappade vi i soffan allihopa, kollade på lite film. Sen va det dags för banen att sova (19:30), dom slocknade ingåendes då vi la dom i sängarna. Dom har ju hållt på hela också, så inte konstigt att de somnade så fort.

Sen tittade jag och älsklingen på solsidan vid 20 tiden, jag somnade till då de va typ 10min kvar av programmet och sov tydligen i 50min ungefär. För då jag vakna va jag jätte pigg, så startade igång FIFA (det va länge sen) och spelade ett par matchen. Nu ligger man ÄNTLIGEN i den efterlängtade sängen, blir att sova nu. Det ska verkligen bli härligt att få göra de. Hoppas barnen sover länge imorgon.

Godnatt gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards