Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

3år av lycka!!

Av Emil Löfgren - 27 oktober 2013 00:20

04:13 för tre är sen så kom världens finaste prins till världen. Det va den dagen mitt liv förändrades en hel del (positivt), men sen den dagen har jag varit lycklig. Jag har ju fått växa upp med min underbara son, jag är grymt glad att få vara din pappa. Kan inte förstå än idag att jag är pappa till en så underbar son som du!

Sen ungefär två år efter så föddes din lillasyster, lika underbar hon också. Att leva med två helt underbara barn som ni, jag kan då f*n inte bli en lyckligare pappa än vad jag är idag (ursäkta språket). Ni är verkligen mitt allt och enormt mycket mer.

Jag har världens underbaraste barn och plus de, en helt underbar sambo som jag älskar mest av allt. Vi har snart varit tillsammans i 2år (och 1år förlovade, dock va våran 1år av förlovning den 7/6-13), snacka att tiden går fort där också.
Först fyller Elias 3år idag, sen den 22nov så fyller Molly 1år och sen 7dec så firar jag och älsklingen 2år tillsammans. Så tre saker att fira i rad nu (oktober,november,december).
KAN F*N INTE BLI LYCKLIGARE!
Jag hade aldrig klarat mig utan min sambo samt mina underbara barn, NI ÄR MITT ALLT OCH ÄLSKAR ER MEST AV ALLT PÅ DENNA JORD !!
GLÖÖÖÖÖÖM ALDRIG DET!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards