Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2013

Mys morgon!

Av Emil Löfgren - 17 oktober 2013 10:19

Morognen började med att Molly vaknade runt halv nio tiden och då fil hon sig en välling. Sen strax där efter så åkte älsklingen iväg till sin kurs (hennes sista dag imorgon). Sen efter hon hade åkt så ville Moly komma ur sängen och då satte vi oss i soffan och startade NickJR på Nickelodeon. Runt 11 tiden så tänkte jag lägga henne i sängen för att hon ska sova middag då. Får hoppas hon inte sover så jätte länge då, för vi ska ta 13:04 bussen in till Borås. Ska på ekonomi möte vid 14:00 tiden, men hon måste sova en stund i alla fall. Annars blir hon så grinig ikväll eller tidigare.
Nu tänkte jag göra nån frukost till mig, sen spela lite GTA 5.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards