Livet som pappa

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Emil Löfgren - 17 oktober 2013 19:16







   


                                                 

Av Emil Löfgren - 17 oktober 2013 19:11

                                 

Av Emil Löfgren - 17 oktober 2013 12:05

Äsch, vi hoppar la i badet för tredje gången denna veckan. Hmm, nån som älskar att bada, nä inte jag!
Dotter sover, då passar jag på. Dock blir det inte långt bad, dock inte länge för dottern att sova heller. För om en timma ska vi ta bussen in till stan för att träffa älsklingen och sen för att åka till ekonomi möte. Mindre roligt, men ett måste vare månad. Vad gör man inte för att få pengar liksom.

Av Emil Löfgren - 17 oktober 2013 10:19

Morognen började med att Molly vaknade runt halv nio tiden och då fil hon sig en välling. Sen strax där efter så åkte älsklingen iväg till sin kurs (hennes sista dag imorgon). Sen efter hon hade åkt så ville Moly komma ur sängen och då satte vi oss i soffan och startade NickJR på Nickelodeon. Runt 11 tiden så tänkte jag lägga henne i sängen för att hon ska sova middag då. Får hoppas hon inte sover så jätte länge då, för vi ska ta 13:04 bussen in till Borås. Ska på ekonomi möte vid 14:00 tiden, men hon måste sova en stund i alla fall. Annars blir hon så grinig ikväll eller tidigare.
Nu tänkte jag göra nån frukost till mig, sen spela lite GTA 5.

Ovido - Quiz & Flashcards