Livet som pappa

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Emil Löfgren - 6 oktober 2013 21:20

Nu blir det söndagsmys (ostbågar och dricka) och kolla på Wallander - Vittnet. En sjukt bra film, alla Wallander filmer är bra.

Lite goda nyheter!
Molly har fått flytta in till storebrors rum, så nu ska dom få testa på att dela rum. Antingen går det jätte bra eller så funkar det inte alls, jag själv tror att det kommer funka bra. Men vi är berädda på en h*lvetes vecka, eller de första dagarna i alla fall. Det återstår och se som sagt. Så nu har vi oss ett riktigt vardagsrum, nu fattas det bara ett skynde så man kan gömma vår säng med. Ska nog bli bra till slut, sen så ska vi sätta upp tvn på väggen och sen fixa ben till tv bänken. Så den kommer uppifrån golvet, ser mycket snyggare ut så.

Slut snackat för denna gången, för nu ska jag titta vidare på filmen (Wallander) och mysa med världens bästa sambo och samla energi inför imorgon. Då kommer ÄNTLIGEN sonen till mig igen, så jag/vi har saknat honom!

Får allt bli lite bättre på att skriva i bloggen också, men inte så lätt att komma ihåg och sen blogg från mobilen. När vi har en dator så ska jag försöka uppdatera varje dag.

Ni får ha det så bra tills bästa gång vi ses eller hörs.
Hej så länge! :)

Ovido - Quiz & Flashcards