Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 14 september 2013

Körslaget

Av Emil Löfgren - 14 september 2013 21:07

Godkväll!

Ligger just nu på soffan och tittar på körslaget med älsklingen. Barnen sover, vi la Molly precis och hoppas hon somnar snart. Hon va jätte trött.
Blir att gå upp tidigt imorgon, för svärmor kommer och hämtar oss runt 9:30 tiden. Vi ska iväg och se då Pontus tävlar i motorcross och första träningen börjar 10:00. Så det att gå upp tidigt som sagt, det är gött då man har något planerat.

Har fått lite kommentarer om att ni vill veta om Mollys utveckling. Här kommer lite.
Hon kryper inte riktigt än, men ligger hon i soffan eller i sin säng så är hon uppe i krypställningen. Det är verkligen inte långt ifrån nu och när hon ligger på golvet så ålar hon sig fram bara.
Sen har hon fått 4st tänder, 3st som syns tydligt och en som syns lite men ändå har den spruckit upp. Sen försöker vi gå med en gå-vagn och se om hon hittar balansen, men det går la sådär dock. Men när man har henne sittandes i knät, så vill hon helst vända sig om och ta tag i en och ställa sig upp. Senast idag så ställde älsklingen henne upp i sängen, hon stod och höll i sig i ungefär 2-3min.
Så nu hoppas jag att ni fått lite svar på det ni ville veta.

Har jag missat något, så är det bara att skriva en kommentar, så ska jag allt försöka svara på frågan.

Nu ska jag fortsätta kolla på körslaget, heja heja team Book och team Dogge!!!!

Sen blir det gå och lägga sig senast runt 23 tiden.
Så man orkar upp imorgon, ska göra i ordning saker som vi ska ha med oss imorgon.

Så som välling till Molly, extrakläder till båda, blöjor, kameran osv.

 
 
elin

elin

9 november 2013 23:18

bra blogg! extra kul när de är en pappa som bloggar! min dotter heter också molly så om du vill kan du kolla in min blogg, elinngunnarsson.devote.se

http://elinngunnarsson.devote.se

Emil Löfgren

9 november 2013 23:21

Hihi tack det värmer att höra såna ord.
Försöker uppdatera så ofta jah bara kan. Ska kolla din blogg direkt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards