Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 14 september 2013

Lördag 130914

Av Emil Löfgren - 14 september 2013 10:22

Godmorgon!

Morgonen började med att Molly vakande runt åtta tiden, men låg kvar en stund och grejade med sina gosedjur. Sen vaknade Elias en stund efter, då va dagen igång. Vi åt nyss frukost, det blev mjölk och ostmacka samt yoghurt till Elias. Det tycker han om. Just nu så sitter jag, älsklingen och Molly och tittar på tv, Elias leker i sitt rum med bilarna hör jag. Om en liten stund så ska jag åka bussen in till pappa och hjälpa honom med att tömma sin källare.

Men nu ska jag göra mig i ordning för att kunna ta bussen om 10min.
Ni får ha en fortsatt trevlig lördag!

Hej så länge !! ;)

 
 
Ingen bild

Linnea

14 september 2013 16:14

Kul att du uppdaterat så mycket på slutet :) kan du inte skriva lite om mollys utveckling? Kryper hon, vad gillar hon för mat osv. :)

Emil Löfgren

14 september 2013 20:47

Jo visst kan jag det :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards