Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 10 september 2013

Tisdag 2013.09.10

Av Emil Löfgren - 10 september 2013 21:56

God kväll gott folk!

Sitter just nu på balkongen med min sambo och har jätte roligt eller inte. Vi eller rättare sagt jag sitter och tittar på då de jobbar på järnvägen precis utanför oss. Jag vet inte vad dom gör, men det är intressant faktiskt. Dom håller på med rälsen, den ska la förbättras eller brädorna som är där, jag vet inte. För dom river bort brädorna som är vid järnvägsövergången just nu.

Molly är lite grinig nu ikväll, men det är tänderna som spökar för henne. Det är inte alls roligt att ha henne så grinig, men vi la henne med lite Alvedon och en välling nu och hoppas på att hon kan få sova hela natten utan att vakna och bli sån igen. För hon hade somnat typ precis och 30min efter vaknade hon och gallskriker typ. Går typ inte trösta henne, men som sagt till slut så tog krafterna slut för henne och hon somnade

Elias badade även ikväll, det uppskattas verkligen från hans sida. Tidigare under eftermiddagen så var pappa/farfar på ett snabbt besök, han va och lämnade lite tvätt som han hade tvättat åt oss igår, dock inte all tvätt. För hälften av tvätten va inte helt torr så det kommer han med imorgon istället. Jätte jätte snällt av honom. Pappa tog med sig "våran" dator hem också, han skulle greja med den lite och fixa i ordning den så den funka. Och så fick han även med sig Elias andra trehjulings cykel hem, som han kan ha där då vi hälsar på. Men vi måste införskaffa oss en hjälm till honom först innan han ger sig ut på cykeln. För vill inte att han ramlar, det är dock en trehjuling, men det spelar ingen roll. Är så enormt rädd om mina barn!

Men nu ska jag tjöta lite med sambon och käka min kexchoklad som jag tog med mig ut och som jag glömt av totalt.

Ni får ha det så bra till nästa gång vi ses eller hörs. Sköt om er!
GODNATT !! :)

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards