Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 9 september 2013

2013.09.09 - "Tidig" morgon

Av Emil Löfgren - 9 september 2013 08:33

Morgonen börjar med att älsklingen böcker mig och undrar vart hennes busskort ligger (Pontus månader igår), och det låg på vardagsrumsbordet. Sen så skulle hon gå till bussen, för att sen åka till sin kurs. Själv låg man kvar i sängen och det gör jag fortfarande. Pontus kom in till vardagsrummet strax efter älsklingen åkte. Han la sig på soffan med sin laptop och nörda. Molly sov fortfarande, men nu för 10min så vaknade hon. Så blir att ge henne en välling och sen starta dagen. Ska även ringa till tandläkaren och säga att jag ej kan komma idag. Jag skulle dragit en tand, men har inte råd med det. Fick höra priser förra veckan, här på att ramla av stolen då.

Sen vid 14 tiden så ska vi och hämta Elias på dagis (jag, Molly och Pontus). Elias kommer bli helt chockad då Pontus följer med till dagis för att hämta. Det är verkligen hans favorit. Så sen är det fullt ös hela veckan lång. Men det ska bli jätte roligt att få honom igen.


Jag fotade lite blommor med mobilen, då jag och Pontus va ute igår.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards