Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

Äntligen fredag - 2013.08.16

Av Emil Löfgren - 16 augusti 2013 13:41

Morgonen började med att båda barnen vaknade runt halv tio tiden. Sen så gjorde älsklingen lite pannkakor, när Elias hade ätit upp så gick han in i sitt rum och lekte med lite bilar. Molly satt och kollade på lite film. Sen så blev båda vanten trött och så la vi dom. Elias sover fortfarande, Molly fick vi precis ge lite katrinplommon för att hjälpa henne med sin hårda mage hon har tack vare tänderna som håller på att spricka upp. Nu är det en tand där uppe så håller på titta fram.

Nu ska jag och älsklingen kolla vidare på filmen vi kollar på, idag fick de bli en skräckfilm, mama heter den.

 
 
Mamma till Valentino och Mirella.

Mamma till Valentino och Mirella.

16 augusti 2013 23:42

Svar: Hej! :) Det är Emmaljungas egna ståbräda som jag har och den köpte jag på Babyexperten i Stockholm samtidigt som jag beställde min vagn. :) Men det borde nog gå att få tag på hos dom flesta Emmaljunga återförsäljar som t.ex Babyproffsen om man bara frågar där. :)
Tack så mycket! :) Med vänliga hälsningar/ Jennifer.

http://www.jenniferpalma.vimedbarn.se

Emil Löfgren

17 augusti 2013 01:18

Får allt kika på detta då :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards