Livet som pappa

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Emil Löfgren - 7 augusti 2013 22:20

Ris, bea-sås och snitzel

Av Emil Löfgren - 7 augusti 2013 22:18

Va och köpte present till min älskade pappa som fyllde hela 45år idag.

Två whisky glas och en karaff

Av Emil Löfgren - 7 augusti 2013 22:15

Fick födelsedagspresent ifrån C idag.
Blev grymt nöjd med alla.

USA duk

USA panellängder

Ett par grymt snygga sko av märke Gram

Av Emil Löfgren - 7 augusti 2013 00:28

Allvarligt talat, är det redan 20 månader sen jag möte kvinnan i mitt liv för första gången. Det är helt otroligt vad tiden går fort. Känns fortfarande som om det va typ igår, kärleken och känslorna har bara dubblas för varje dag som går. Kärleken till dig den är evig och kommer då ALDRIG att ta slut, det finns en oändlig massa av det. Att sätta ord på känslan att få leva med dig, det går bara inte. För då hade det tagit en evighet att berätta. Du har verkligen allt som min dröm tjej har, perfekta kroppen, otroligt vackra ögon, bästa egenskaperna, världens bästa insida, ja helt enkelt YOU ARE PERFECT baby !!

Jadu, vad ska man säga.
Jag älskar dig Johanna från månen och tillbaka 1.000.000.000 gånger om inte ännu mer.

Skapa flashcards