Livet som pappa

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Emil Löfgren - 3 augusti 2013 09:27

Gav Elias en välling runt åtta tiden och sen skulle jag gå och lägga mig i sängen så såg jag att Molly va vaken, då va det bara att gå ut i köket och göra en välling till henne också. För min för blir de ingen mer sömn, känns onödigt.

Molly somnade aldrig om efter vällingen, jag tog med henne in till Elias och kollade om han va vaken.
Han vakande direkt då Molly satte sig i hans säng, så ville han att hon skulle ligga bredvid henne i som säng. Där låg dom och myste en stund, sen gick han upp ur sängen och gick in i vardagsrummet och väckte Johanna.
Nu sitter vi alla i soffan och kollar på "sommarlov" på Barnkanalen. Om en liten stund blir det äta frukost. Sen blir det städa klart i lägenheten, började städa igår men avslutade de inte helt.
Senare idag så ska vi åka hem till pappa/farfar och busa på lekplatsen och så ska vi troligtvis grilla lite god mat. Det ska bli så trevligt, alltid lika trevligt att umgås med pappa/farfar.

Ovido - Quiz & Flashcards