Livet som pappa

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Emil Löfgren - 20 juli 2013 22:00

Sitter på balkongen med älsklingen och svalkar mig, det har varit en riktigt varm dag idag och det ska tydligen fortsätta fick jag reda på idag. Bara det blir fint väder från måndag och framåt i 2 veckor så är jag nöjd. Då kommer min mycket efterlängtade son tillbaka till mig efter ha varit hos sin mamma i 2 veckor (vi kör så på sommaren). Då ska vi hitta på massa roliga saker under dom 2 veckorna. Till exempel åka till Liseberg och slottskogen tänkte vi.

Nu tänkte vi dra oss inåt och sätta oss i köket och spela lite kort.

Älsklingen ar även planerat lite blommor på balkongen, fler blommor ska ner i krukan.
Men det kommer senare.

Av Emil Löfgren - 20 juli 2013 16:14

Sitter just nu ute på balkongen och njuter av vädret, passar på då Molly sover och älsklingen är iväg med sin mamma i Viskafors för att göra ärenden. Så jag njuter av solen på balkongen och ett glas kall cola.

Ovido - Quiz & Flashcards