Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 12 juli 2013

Fredag | 2013-07-12

Av Emil Löfgren - 12 juli 2013 11:04

Idag blev det en solig morgon, det klagar man verkligen inte på. Mina prinsessor sov länge idag och jag vaknade tidigt (som vanligt). Min kropp gillar tydligen inte att sova länge på morgonen, det kanske är något positivt med det, inte vet jag. Vi åt nyss lite frukost, det fick bli rostade mackor och ett glas mjölk (MUMS). Vi ska dra oss in mot stan om en stund tänkte vi, idag blir det ingen hemma dag direkt då det är så här fint väder. Blir nog att åka till Knalleland och fördriva tiden där lite tänkte vi, kanske hittar något att shoppa vem vet. Vi har tvätt tid vid 16 tiden idag, så får la vara hemma till dess, ska bli gött att få lite tvättat. Så det blir vår fredagskväll, tvätta. Men men det måste göras det också. Spelar ingen roll vilken dag man gör det, det går över fortare än vad man tror. Så då kan man lika gärna ta det en fredag som denna, vi har inget annat planerat ändå så. 

Nu ska vi ta på oss och göra oss i ordning för att åka till Knalleland.

Ni får ha det så bra i det fina vädret (hoppas ni också har det).

Sköt om er och va rädda om varandra.

Heeeeejdå, så länge ! :)

 

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards