Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 10 juli 2013

Onsdag 2013-07-10

Av Emil Löfgren - 10 juli 2013 12:27

Morgonen började med att jag sov till runt halv nio tiden, kunde inte somna om så låg och spelade mitt spel på mobilen (fast and furious 6). Grymt roligt spel. Prinsessorna sov fortfarande, men runt nio tiden så vaknade Molly till. Jag fick upp och gjorde en välling till henne. Då jag hade gett henne vällingen så la jag mig i ett bad, strax där efter så vaknade min andra prinsessa till liv. Då jag kom ur badet så va Molly väldigt trött (runt tolv), så jag älsklingen gjorde en välling och la henne för att sova lite middag, hon sover än och det är bara gött för henne. Vädret ser ej ut att vara det bästa idag faktiskt, men det är skit samma. Inte direkt planerat att vara ute idag ändå så, svärmor kommer hit om en stund. Då blir det åka och storhandla, äntligen nån som hjälper oss att göra det. Det uppskattas verkligen att nån hjälper oss med viktiga saker så som handla och sånt. Då ska vi även passa på att köpa en stor golvfläkt till vardagsrummet, för jag dör ärligt talat på nätterna. Så enormt varmt det är i denna lägenheten asså. Sen efter handligen så vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, kanske gå runt i knalleland, det kanske vi gör före storhandlingen, vi får väl se vad dom andra vill göra. Alltid lika trevligt då svärmor är här på besök, det är en person som man bara kan älska och ingenting annat. Bästa svärmor man kan ha faktiskt. 


Som ni kanske såg i tidigare inlägg så har jag lagt upp bilder ifrån Lotta på Liseberg från i måndags.

Det va grymt roligt faktiskt. Vi ska åka ner dit på måndag igen, men då har vi barnvakt till Molly. En kär vän till oss ska faktiskt ställa upp och vara barnvakt, hon tyckte vi skulle unna oss att vara lite ensamma och sedan att vi såklart skulle se Brolle som skulle komma till Liseberg. Det ska bli en underbar upplevelse verkligen.

En dag på Liseberg, bara jag pch älsklingen. Det kommer verkligen uppskattas från vår sida. Så det blir att köpa med sig någon present till vår kära vänn faktiskt, som stort tack för att hon ställer upp med det hon gör för oss.

För vi tänkte åka dit lite tidigare och åka lite och spela på några hjul, det kan bli riktigt roligt faktiskt.

Som sagt, hoppas vi får såna guld platser som vi fick i måndags. Såg scenen hur bra som helst.

Inte en människa som satt framför en och förstörde sikten för nån av oss.


Här kommer en bild från Liseberg, Lotta kom fram till Molly och ville att hon skulle sjunga.

Men hon fattade inte riktigt hur man skulle göra, så hon tog bara tag i mikrofonen och höll i den.

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards