Livet som pappa

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Emil Löfgren - 8 juli 2013 11:49

Jag knarkar verkligen denna låten, den är så grymt bra.
Man kan verkligen inte sitta still, en perfekt party låt.

Av Emil Löfgren - 8 juli 2013 11:30

Morgon började med att jag vaknade runt halv åtta tiden av att Elias ropade på mig och ville ha en välling. Så det va bara att pallra sig upp och göra en och ge honom den, sen somnade han om en stund till. Han vaknade runt nio tiden sen igen. Själv så låg jag vaken i sängen och kunde inte somna om, så jag låg där och spelade på telefonen. Sen satte jag mig vid tvn och så kom Lilleman upp till mig. Sen så vaknade älsklingen och Molly efter en stund också. Sen så va det full rulle här hemma, men det gillas (då Elias lyssnar). Sen så åt vi lite frukost och lekte vidare, sen så kom farfar hit. Han skulle hit och hämta Elias och lämna honom till sin "mamma". Han ska nu vara där i två veckor. Fy f*n vad jag kommer sakna honom, men ändå kännas gött (INGET ELAKT MOT ELIAS !! ), men kan faktiskt vara gött att bara ha Molly ibland. Men sen efter dom två veckorna, så har jag honom i två veckor och då ska det hittas på en massa roligheter. Men i alla fall. Sen då dom hade åkt så gick vi upp i lägenheten igen efter har vinkat "hejdå" till pappa och Elias. Molly fick sig en välling och la sig en stund i sängen, hoppas hon sover en stund. Älsklingen satte sig på balkongen med en kopp kaffe och jag vid datorn. Nu om en stund så ska vi göra oss i ording för att åka ner till Liseberg, vi ska se på Lotta på Liseberg med Samantha. Det ska bli riktigt roligt faktiskt, vi kommer sitta på tredje raden framifrån, alltså väldigt långt fram. Så man kommer att se scenen väldigt bra och hoppas inte nån av artisterna eller Lotta kommer fram med mikrofonen till mig, för jag tänker då f*n inte sjunga live i tv. Haha! Ni får allt hålla kolla efter en VIANOR keps, för då det jag. Det blir nog så att jag åker farfars bilar med Molly och älsklingen får åka ponnykarusellen med henne. Det blir att fota en hel del, för kameran åker med oss ner till Liseberg. Så blir att fota "Lotta på Liseberg" och själva Liseberg också såklart. Det ser ut att bli strålande sol och kanon väder idag, hoppas det håller i sig hela dagen och in på kvällen då, tror ej vi behöver oroa oss direkt. Ska nog spela en del på hjul och sånt där skoj också, får allt passa på då man är där. 

 

Men nu tänkte jag slänga i mig något att äta, för magen kurrar verkligen.

Sen packa ihop allt vi ska ha med oss ner till Liseberg. Sen så far vi mot nya äventyr, haha! :)

Ni får ha en kanon dag i det underbara vädret, för det ska jag verkligen ha.

Sköt om er och va rädda om varandra.

Ha det gött, heeeeej! ;)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards