Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

Balkonghäng + bilder

Av Emil Löfgren - 27 juni 2013 23:04

Idag har det inte hänt något speciellt faktiskt, mer än att jag har varit inne i stan och handlat lite och varit och hälsat på hemma hos pappa. Dock va han inte hemma, men hälsade på syrran som va hemma. Skulle hämta lite filmer och spel han hade laddat hem åt mig igår, tur man har en så snäll pappa som gör såna saker åt en då man ej har bra internet här hemma. Sen efter jag varit där så drog jag mig till Ica Maxi för att handla hem lite tillbehör till vår middag vi skulle äta. På vägen ner så fick jag skjuts av min förra granne som också skulle ner till Ica Maxi. Väl inne på affären så hittade jag massor av roliga saker jag vill köpa hem till lägenheten, men man kan inte få allt här i världen. Då jag väl kom hem så va det dags för att göra i ordning maten. Mätt och belåten blev man efteråt i alla fall och det är de som är meningen då man äter. Men det va grymt gott som vanligt, idag blev det kinamix. MIN FAVORIT! Sen efter maten så satt vi alla ute på balkongen en stund och njöt av kvälls solen som tittade fram bland dom fåtal moln som fanns på himmelen, det va sjukt skönt att sitta där ute lite och njuta. Sen gick vi in runt åtta tiden och tänkte lägga Molly för natten, men det tyckte inte hon. Så hon vände sig i sängen och vägrade att sova, låg där och pratade och hade sig. Sen efter ett tag så gav vi henne en ersättning och vips så somnade hon direkt. Hoppas hon sover nu hela natten då, det hon alltid göra. Men man vet aldrig. Resten av denna kvällen blir det bara ta det lugnt, just nu håller jag på att installera office programmen på datorn, kan va gött att ha faktiskt. Sen blir det la glo på lite tv och sedan gå och lägga sig i hyffsad tid idag. 


Imorgon så ska vi troligtvis hem till C och hälsa på lite, kanske ta några kort men inget bestämt än. Det får vi se imorgon vad som blir. Sen vet jag inte riktigt vad som händer imorgon, inget planerat så än det jag nyss skrev.

Vi får se vad dagen har att erbjuda oss, hoppas på fint väder så man kanske kan ta en promenad före eller efter besöket hos C. 


Nä nu ska jag sluta skriva, ska installera klart programmen och sen slappa framför tvn innan läggdags.

Ni får ha det så bra tills nästa gång vi ses eller hörs.

Sköt om er där ute och va rädda om varandra.

Hej så länge och godnatt !

 

 

 

Här komer bilder som är tagna ute på balkongen

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards