Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

26/6-13 - God förmiddag

Av Emil Löfgren - 26 juni 2013 11:35

Morgonen började med att vi sov länge idag faktiskt, Molly vaknade inte först än runt 11 tiden. Jag vaknade till vid 9 tror jag klockan va och sa till älsklingen att vakna så vi inte sover bort halva dagen. Sen så råkade jag somna om och sen vips så va klockan redan 11 då jag vaknade. Men men, en gångs grej. Nu om en stund så ska vi skypa med älsklingen syrra, hon bor i Norge. Hon ska få se sin syster dotter lite, hon har saknat henne så. Sen blir det la att äta lite frukost och fixa och dona, fixa i ordning all tvätt som ska tvättas. För ikväll ska älsklingen tvätta, äntligen.

Sen så ska jag åka in till Ica Maxi för att köpa lite välling till vår dam, den börjar ta slut här hemma. Då får vi fylla på lagret, för det behöver hon. Vad som sker annars idag, det är inget planerat i alla fall. Vi får la se, vädret är inte det bästa ute idag ser jag. Så det blir nog en inne dag idag. För regn är det värsta jag vet.


Nu ska jag slappa framför tvn en stund innan det är dags för att skypa.

Ha det gött, heeeeej!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards