Livet som pappa

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Emil Löfgren - 9 juni 2013 02:03

Har haft en sjukt trevlig dag med sällskap utav Carina, det är alltid trevligt då du är på besök. Hoppas det kan bli lite oftare. Sen efter några timmar efter hon hade åkt så fick Johanna ett samtal utav Carina (hennes mamma) och hon sa att dom va på väg hem till oss efter att Pontus tävlat (crosstävling). Så dom kom hit på en kaffe och lite fika, Elias uppskattade verkligen att Pontus kom och sen slutade det så att Pontus ville sova över och det fick han såklart. Vi har käkat lite lördagsmys och kollat Jalla Jalla samt spelat lite pingis och FIFA 12 på Xboxet. Nu sitter Pontus och spelar på min surfplatta och jag och älsklingen med våra telefoner. Sociala klubben, eller inte!
Läggdags om en liten stund, vet aldrig då Elias vaknar imorgon. Men hoppas man får en sovmorgon till, vore ej fel.

Men jag har i alla fall haft en kanon bra dag och det hoppas ni andra också har haft.
Nu checkar jag ut och säger godnatt !

Tog mig även en efterlängtad cider

Skapa flashcards