Livet som pappa

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Emil Löfgren - 9 maj 2013 23:57

Här kommer lite bilder som tagit under dagen

Av Emil Löfgren - 9 maj 2013 09:10

Vaknade tidigt idag också, Elias ropade på mig vid halv åtta tiden. Jag gick upp och frågade vad han ville, då ville han ha välling, det fick han såklart. Sen så tänkte jag att han somnar om då an fick den, men nä det ville han inte. Då ropade han på mig igen, så gick jag in för andra gången inom 10 minuter. Då ville han inte sova längre och istället leka med sina bilar och lastbilar. Dom andra två sov vidare, dom vaknade en timma efter ungefär. Jag och Elias väckte dom, hehe. Just nu så sitter jag och Elias i soffan och tittar på "Bilar" (Elias favorit film). Om en stund blir det äta lite frukost och sen sparka igång dagen. För vid 14 tiden idag så ska vi iväg och ta syskonbilder på barnen, ska bli roligt och hoppas Elias vill sitta stil bara.

Nä nu ska vi kolla vidare på filmen och sen äta frukost. Ni får ha det så bra tills bästa inlägg, sköt om er!
Va rädda om varandra
och ta vara på det ni har!

Hej så länge ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards