Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

Morgon bad

Av Emil Löfgren - 4 maj 2013 08:44

Nu va det ett tag sen jag blogga..
Men men!
Så är de att ha fullt upp på vardagarna.

Just nu ligger jag i ett varmt morgon bad, får allt hoppas jag kan bada en stund innan mina tjejer vaknar till liv.
Idag så ska vi åka till knalleland för att kika i lite affärer och även kolla om vår nya vagn till Molly har kommit än.
Hoppas verkligen på det.

Nu börjar äntligen det se ut som en lägenhet vi bor i, alla rum är i ordning till 90% i alla fall. Lite små fix här och där, men sånt tar man lite då o då. Men man kan i alla fall röra sig i alla rum och det är huvudsaken.
Ska la ta oss ett ryk idag eller imorgon förmiddag och fixa det sista.

Nä nu ska jag njuta av det varma goa badet, ni får ha det så bra tills nästa inlägg kommer. Sköt om er allesammans och va rädda om varandra. Hej så länge! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards