Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 24 april 2013

BVC med Elias

Av Emil Löfgren - 24 april 2013 17:26

Va på BVC med Elias idag, nu väger han 15kg och är 91cm lång. Snacka om att pappas prins växer som bara den, det känner man oxå då man bär på honom. Men annars såg allt annat bra ut, eller nja. Hans utslag på armarna får jag fortsätta smörja fram till 20maj, för då ska jag och Elias tillbaka och träffa en läkare som ska kolla på det. Hoppas läkaren nått åt det och sen kanske göra ett prick-test på honom, så jag får reda på vad det kan vara. Är säkert nått han inte tål, som jag ej vet nu. Får allt hoppas det går att lösa, för han kliar konstant varje dag och natt. Det kommer verkligen och går, ibland ser armbågarna bra ut och sen rent förjävliga.

Resten av denna kvällen blir det ta de lugnt, äta lite middag här strax tänkte vi. Sen kanske kolla lite film med Elias och fixa i ordning vardagsrummet. Får hoppas på att jag kommer i säng i tid idag, för en gång skull. Alla andra dagarna är det mellan 23-01, men aldrig kommit försent till praktiken. Det känns skönt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards