Livet som pappa

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Emil Löfgren - 13 mars 2013 11:26




Bevis på att jag vågar hälsa på en häst, jag gillar egentligen inte dom.
Men fina är vad dom allt, absolut mörka hästar.
Så jag hittade mig en favorit och han hette Wellington.


Fotograf - Amanda Löfgren


           




Av Emil Löfgren - 13 mars 2013 09:10

Dagen började med att Elias vaknade runt sex tiden, han fick välling och somnade om till typ 7:50. Sen lekte vi lite med bilar innan det va dags för att byta från pyjamas till kläder och gå till dagis. Elias blev jätte chockad då an fick se snön ute, haha. Då jag väl lämnat honom på dagis och kommit hem, så tog jag mig en macka och en mugg mjölk. Vad som sker idag? - Ska troligtvis träffa min kusin, som jag ej träffat på länge. Annars händer det inget speciellt faktiskt. Kanke ta mig en promenad i det skitiga vädret.

Ovido - Quiz & Flashcards