Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

En underbar dag

Av Emil Löfgren - 8 mars 2013 00:27

Min/vår dag har varit underbar.

Vi åkte som sagt till Borås, där gjorde vi vårat ärende. Sen efter det så träffade min vi min syster, åkte till knalleland och åt mat med henne.
Sen gick vi runt där en stund, sen blev klockan runt sju, så vi bestämde oss för att åka hem. Eller rättare sagt hem till mamma, där jag skulle hämta en doserings sak till Mollys ersättning.
Efter vi va där så gick vi till bussen, väl på busshållsplatsen så träffade vi en vän till oss, hon skulle hemåt. Hon åkte med oss till Resecentrum, där hon tog sin buss vidare. Vi va i Göteborg runt 20:40, det va kallt ute och vi fick vänta i 15minnpå våran buss. Kändes som 30min vänta typ, bara för de va så kallt. Då vi väl kom hem va det dags att kolla på sista programmet av fråga Olle dokumentären. Sen efter programmet så slocknade jag på soffan och vaknade för en stund sen.
Nu ligger jag äntligen i sängen, ska vi så underbart att sova efter så trevlig dag som denna.

Imorgon kanske älsklingens kusin och hans tjej kommer hit och äter tacos med oss. Inget bestämt ännu. På lördag kanske syrran kommer till oss.
Ska bli trevligt, blir att se melodifestivalen med henne och göra hemmalagad pizza.
Så detta är vår helg i helhet.

Ni får sova så gött, för det ska i alla fall jag göra nu. Sköt om er där ute!
Va rädda om varandra och de ni har.
Godnatt! :)

Här är en bild på min lillasyster, älskar dig <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards