Livet som pappa

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Emil Löfgren - 7 mars 2013 10:04

Morgonen började med att älsklingens väckarklocka ringde runt 8, älsklingen låg kvar i sängen och matade Molly. Jag själv gick upp och la mig på soffan och spelade lite Xbox. Just nu äter vi frukost, lite yoghurt. Kollar även på Johnny bravo på cartoon network. Idag så ska vi åka till Borås och göra ett ärende, en hemlis som jag inte berättar riktigt än. Ni får allt vänta lite till, allt måste fungera innan jag säger de. Idag firar jag och älsklingen 15månader, snacka om att tiden går fort asså. Jag älskar dig lika mycket som första gångna vi träffades om inte 1000 gånger mer. Kärleken till dig kommer aldrig att ta slut! Kärleken till dig har bara börjat. Du är även världens bästa mamma till vår underbara lilla prinsessa.

Här kommer lite bilder som
togs hos C för några dagar sen.

Ovido - Quiz & Flashcards