Livet som pappa

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Emil Löfgren - 27 februari 2013 09:48

Elias vaknade runt sju tiden idag och ville ha välling, det fick han såklart. Efter han druckit upp den så va de och byta blöja och ta på kläder. Sen så ville han gå ut till farmor och M, för han hörde att dom va vakna. Elias såg att farmor borstade tänderna och då skulle han göra likadant. Sen va det dags för dagis vid 8:45 tiden, gick jätte ta att lämna honom, som alltid.

Då jag väl kom hem la jag mig i ett bad och där ligger jag nu. Legat här i ungefär 45min, en stund till blir det. Sen upp och äta lite frukost och greja i rummet kanske, känner för att möblera om lite, men vi får la se. Älsklingen och Molly kommer till Borås om nån timma. För sen då Elias slutar dagis 13:45, så ska vi till hans gudmor och ta familjekort. Hoppas det blir några bra bilder, brukar oftast bli det.
Annars händer det inget speciellt mer idag faktiskt, bara ta de lugnt.

Ovido - Quiz & Flashcards