Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

Morgon inlägg

Av Emil Löfgren - 26 februari 2013 09:20

Idag vaknade Lilleman runt halv åtta tiden, här behövdes det ingen väckarklocka inte. Elias va min väckarklocka idag, då han vakna fick han ny blöja och välling. Sedan va det dags för att kolla lite Bolibompa innan vi skulle gå till dagis. Då vi väl kom till dagis så hann han som vanligt inte säga hejdå till pappa, fullt upp med bilar alla dagis kompisarna. Roligt då de går så bra för honom på dagis.

För min del nu blir det äta frukost och sedan kanske ta sig ett varmt bad. Sen efter de bege dig mer till pappas jobb för att tjöta med dom en stund.
Sen vet jag faktiskt inte riktigt vad som sker fram till jag hämtar Elias 13:45.
Efter jag hämtat honom på dagis så ska vi iväg till hans gudmor och hälsa på lite och fika lite. Blir nog att försöka ta lite pappa och son bilder också, för på torsdagar kommer älsklingen och Molly hit. Då ska vi dit igen och fota hela familjen, kul att ha i vårt familjealbum som älsklingen håller på att fixa med.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards