Livet som pappa

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Emil Löfgren - 26 februari 2013 18:50




Jag och Elias åt nyss kvällsmat, det fick bli makaroner och köttbullar. Just nu sitter vi och tittar på tv, innan det är dags för sova för Elias del. Dagis imorgon för hans del.

Har varit hos Elias gudmor idag och tagit nya "model" bilder, titta på föregående inlägg så har ni bilderna där

Resten av denna kvällen blir det bara ta de lugnt, lägga Elias runt åtta tiden. Sen tänkte jag kolla på Bygglov på tv.

Annars händer det inget speciellt mer idag, mer än att jag tänkte bara senare ikväll. Ovanligt va, eller inte.

Jag älskar att bada och då passar jag på då jag kan göra det.


Skriver ett inlägg lite senare, skulle jag tro.

Ni får ha det så bra så länge.

Sköt om er!

Hej då!




Av Emil Löfgren - 26 februari 2013 18:46




Fotografering hos Elias gudmor


                         




Av Emil Löfgren - 26 februari 2013 09:20

Idag vaknade Lilleman runt halv åtta tiden, här behövdes det ingen väckarklocka inte. Elias va min väckarklocka idag, då han vakna fick han ny blöja och välling. Sedan va det dags för att kolla lite Bolibompa innan vi skulle gå till dagis. Då vi väl kom till dagis så hann han som vanligt inte säga hejdå till pappa, fullt upp med bilar alla dagis kompisarna. Roligt då de går så bra för honom på dagis.

För min del nu blir det äta frukost och sedan kanske ta sig ett varmt bad. Sen efter de bege dig mer till pappas jobb för att tjöta med dom en stund.
Sen vet jag faktiskt inte riktigt vad som sker fram till jag hämtar Elias 13:45.
Efter jag hämtat honom på dagis så ska vi iväg till hans gudmor och hälsa på lite och fika lite. Blir nog att försöka ta lite pappa och son bilder också, för på torsdagar kommer älsklingen och Molly hit. Då ska vi dit igen och fota hela familjen, kul att ha i vårt familjealbum som älsklingen håller på att fixa med.

Ovido - Quiz & Flashcards