Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

En dag på knalleland

Av Emil Löfgren - 25 februari 2013 14:19

Dagen började med att vi vaknade runt halv åtta tiden, då gick vi upp och kollade på Bolibompa. Sen vid nio tiden åt vi lite frukost, sen runt tio tiden så åkt vi till knalleland. Där hittade jag ett par sjukt sköna tränings skor, dessa jag hittade denna gången kostade 499:- ordinarie pris och de jag hittade innan kostade 799:- på rean. Så ska allt försöka ha råd med dessa, för behöver ett par nya tränings skor. Då kan man ut och promenera mycket. Sen så hittade jag tre par kalsonger på Jack & Jones, de köpte jag på mitt presentkort jag hade där.
Sen gick vi över till BR Leksaker och där fick Elias springa fritt. Han va i paradiset typ, hittade massvis ed leksaker han ville ha. Vi fick med oss en lastbil därifrån, som Elias ville ha.

Kom hem för en liten stund sen, då tog jag fram hans nya förvarings "lådor" som jag köpte dör ett tag sen. En för bara bilar och en för övriga leksaker.
Elias ska lära sig vart leksakerna ska vara. Han kan även öppna och stänga dom själv också, kan va roligt för honom oxå. Nu om en stund så ska vi laga lite mat, idag får det bli makaroner och köttfärssås. Sen vet jag inte intimt vad som händer faktiskt, kanske ut och promenera en stund. Solen skiner så skönt idag, känns som vår väder dig faktiskt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards