Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

Ikea & Allum

Av Emil Löfgren - 20 februari 2013 23:00

Idag har det varit en fullproppad dag med massvis med roligt. Först började dagen med att vi va på BVC med lillan och allt såg bra ut och så. Om fick även sin första spruta idag också, de gick förväntansfullt bra. Sen efter BVC så åkte vi till Ikea och gick där i några timmar. Sen så ville Jennifer träffa oss så vi beslutade oss för att träffas i Allum då, där av verkade vi några timmar också. Vi åkte därifrån vid 20:45 och va hemma efter tio tiden. Så nu ligger vi alla tre i sängen och myser, blir att kolla efterlyst på tv3play, för vi missade de på tvn 21:00. Tur att tv3play finns, hoppas bara det funkar. För förra veckans avsnitt ville inte funka alls.


Imorgon blir det åka till Borås tidigt på morgonen, för jag ska vara på soc möte vid 13:15 tiden. Sen ska jag även till pappas jobb vi diskutera med honom en sak, en sak som kommer förändra mitt och Elias levnad lite.
Men på ett POSIVT sätt.


Nu ska jag mysa vidare med mina prinsessor och äta lite gott gott.
Ni får ha det så bra tills nästa inlägg.
Sköt om er!
Va rädda om varandra.
Godnatt och hej så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards