Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 18 februari 2013

Tidig morgon.

Av Emil Löfgren - 18 februari 2013 08:47

Idag vaknade Elias runt 6:40 tiden, då ville han ha välling och det fick han såklart. Sedan ville han byta blöja och lägga sig bredvid mig en stund, sen gick vi upp runt halv åtta ungefär. Satte oss och tittade på Bolibompa och nu tittar vi på film (Boog & Elliot). Blir att äta frukost om en liten stund.
Ska lämna Elias hos sin morfar om några timmar :( tråkigt! Sen för min del blir det åka buss ner till Göteborg igen.
Där jag stannar resten av veckan.
Eller nja, på torsdag ska jag till Borås igen, för ska på soc helvetes möte.

Till helgen blir det troligtvis träffa våra underbara vänner och umgås med dom. Jag och Jonny ska lira lite Xbox (FIFA 12 och bilspel), sen kanske något annat roligt. Vad tjejerna ska göra, det är upp till dom själva. Haha!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards