Livet som pappa

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Emil Löfgren - 18 februari 2013 12:21

Lämnade Elias vid elva tiden till hans morfar, han skulle ha honom nu inatt. Sen skulle vi se, men tror han har honom några nätter till, för hans 'mamma' ligger tydligen på förlossningen nu och kan föda under dagen.

Själv är man på väg ner till mina två prinsessor i Göteborg. Snacka om att det är varmt på bussen, hålöer på att dö i värmeslag typ. Förhoppningsvis vänder vädret här nu också, det är just nu 2+ ute. De är bättre än minusgrader, tycker jag. Avskyr kylan. Snön kan även försvinna också, så man kan ta på sig vårkläderna och slippa allt annat extra.

Av Emil Löfgren - 18 februari 2013 08:47

Idag vaknade Elias runt 6:40 tiden, då ville han ha välling och det fick han såklart. Sedan ville han byta blöja och lägga sig bredvid mig en stund, sen gick vi upp runt halv åtta ungefär. Satte oss och tittade på Bolibompa och nu tittar vi på film (Boog & Elliot). Blir att äta frukost om en liten stund.
Ska lämna Elias hos sin morfar om några timmar :( tråkigt! Sen för min del blir det åka buss ner till Göteborg igen.
Där jag stannar resten av veckan.
Eller nja, på torsdag ska jag till Borås igen, för ska på soc helvetes möte.

Till helgen blir det troligtvis träffa våra underbara vänner och umgås med dom. Jag och Jonny ska lira lite Xbox (FIFA 12 och bilspel), sen kanske något annat roligt. Vad tjejerna ska göra, det är upp till dom själva. Haha!

Ovido - Quiz & Flashcards