Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

Matlagning

Av Emil Löfgren - 14 februari 2013 17:30

Vi har nyss ätit lite middag, idag fick det bli makaroner och köttbullar.

Elias åt upp hela tallriken, så duktig.

Just nu sitter han och tittar på Rorri racerbil, blir att ta på oss för att ta oss en trip ner till Ica Maxi för att handla hem lite saker som fattas. Resten av denna eftermiddag blir det ta det lugnt faktiskt, mamma jobbar kväll idag.

Så hon slutar runt 21 tiden, så då jag har lagt Elias så blir det kolla på lite tv.

För vid 22:00 så börjar Fråga Olle, mitt favorit program enligt Jennifer. haha!

Hon kanske har rätt, eller rättare sagt det har hon.


 
  

 
 
Emma A

Emma A

14 februari 2013 18:12

ringde du hyresvärden jag tipsa om? :)

http://emmautanh.blogspot.com

Emil Löfgren

14 februari 2013 22:09

Nej, jag och Elias har legat sjuka hela veckan. Har ej orkat, tar tag i det nästa vecka.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards