Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Sjukstugan

Av Emil Löfgren - 12 februari 2013 21:34

Elias åkte på feber igår, 39.1 hade han igår. Han spydde även tre gånger också, men han spydde sist vid 19 tiden igår. Sen har han ej spytt sen dess, gött för honom. I morse så hade han 38.3 och då fick han en supp och nu i kväll hade han 37,5 grader. Han har varit väldigt pigg och busig idag, om man jämför med igår. Då han va trött och hängig. Imorgon hoppas jag allt är borta, febern är typ över. Tar tempen imorgon bitti och ser om han har feber eller inte, skulle inte tror det. Men tar tempen för att va säker. Nu ikväll så har han badar och det gillar han, sedan fick han ny blöja cg pyjamas och ville "nana" och ha välling. Så då fick han det såklart.
Jag själv la mig på soffan och kollade på bygglov, gillar de programmet. Om en liten stund blir det spela Gta Liberty City Stories på Xbox, grymt bra spel.
Blir en lugn kväll, med mycket spel och god dricka.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards