Livet som pappa

Alla inlägg under januari 2013

Av Emil Löfgren - 24 januari 2013 00:16

Nä, dags för att sova kanske.
Imorgon så kommer svärmor och hälsar på, hon ska hjälpa Johanna med att färga sitt hår och sen kanske vi åker till Ikea. Men inger bestämt än, det är vad jag vill göra. Hoppas dom andra vill detsamma som mig då.
Annars blir de en lugn dag faktiskt.

Av Emil Löfgren - 23 januari 2013 20:48

Pappa älskar er mest av allt <3
Kärleken till er, den är enorm <3

Av Emil Löfgren - 22 januari 2013 22:06

Jag har haft en underbar dag på Allum, med gott sällskap och mycket skratt. Vi fick köpt oss två dregelhacklappar till lilltjejen. Är typ helt slut efter dagen, då vi kom hem så la vi oss i sängen direkt. Älsklingen matar Molly just nu. Sen blir det kanske spela en par omgångar yatzy kanske, vi får la se.

Av Emil Löfgren - 22 januari 2013 13:25

Just nu är vi hemma hos älsklingens mormor och har nyss fikat, blir att äta lite mat snart. Jag passade på att lägga mig framför hennes kabin, det är så varmt och gött. Sen efter vi har varit hos henne, så blir det att åka till Allum och gå där en stund eller två. Palla sitta hemma och bara va, bättre komma ut lite. Sen kanske J kommer dit och umgås med oss, men inget planerat direkt. Återstår och se.

Lilltjejen sover så gott i sin liggdel.

Av Emil Löfgren - 20 januari 2013 09:31

Idag fick vi en liten sovmorgon, Elias vaknade runt 8:40 tiden och de är lagom tid att få upp. Tjejerna sover fortfarande tror jag, för det är tyst i sovrummet i alla fall eller så äter Molly. Blir att äta frukost snart och sedan kanske ta sig en promenad.

Senare idag:
Då ska vi åka "hem" till Borås igen, Elias ska till sin .. mamma .. För min del blir de sova kvar i Borås en natt, för imorgon ska jag på något tråkigt möte. Jag avskyr verkligen möten!
Så imorgon efter mötet åker jag tillbaka till Göteborg och stannar tills på söndag. Kommer ske en hel del nu i veckan och det ska bli roligt. Vad som kommer ske märker ni här på bloggen. Om jag nu kommer ihåg att uppdatera bloggen.

Men nu blir det försöka få väckt dom där inne i sovrummet och sedan äta lite frukost och kanske bege sig utåt.
Ni får ha det så bra tills nästa inlägg.
Sköt om er där ute och va rädda om varandra!
HEJ SÅ LÄNGE ! :)

Av Emil Löfgren - 19 januari 2013 10:46

Godmorgon, idag sov vi alla till klockan tio ungefär. Underbart att få lite sovmorgon. Nu om en stund blir det äta frukost, en sen sådan idag.
Sen ner till affären och köpa fika tills svärmor, Johannan lillebror och Mats kommer för att fira Johanna. Sen blir det en lugn och mysig lördag. Ikväll blir det köpa lite lördagsmys och sedan kolla på en film, skulle jag tro.

Idag är det kallt :(

Av Emil Löfgren - 18 januari 2013 11:20








Nu blir det ta på sig ytterkläderna för att bege sig ner till stan för att möta älsklingen och Molly, sedan bege sig ut till knalleland en stund. Sen så kommer Jennifer och Jonny samt deras barn och hälsar på oss i Borås. Så vi ska gå till Leos Lekland och leka av oss lite. Sen lite senare idag så åker jag och Elias med älsklingen och Molly ner till Göteborg och stannar där hela helgen. Ni får ha en bra dag, för det ska jag i alla fall ha.

 

 








Av Emil Löfgren - 18 januari 2013 08:10

Godmorgon!

Just nu sitter vi i soffan och kollar på Barnkanalen. Blir att äta frukost om en stund. Sen runt tolv tiden så kommer älsklingen, Molly och två goda vänner samt deras barn. Vi ska iväg och "rasta" ungarna på Leos Lekland.
Blir la att jag och J leker också, haha!
Ska bli riktigt roligt att umgås med dom igen. Tre underbara människor ska man umgås med idag, kan ej blir bättre. Sedan efter vi har varit där, så kanske vi går runt i knalleland en stund. Senare idag så åker jag och Elias med älsklingen och Molly hem till Göteborg, stannar där tills på söndag.
Ska bli så underbart att komma ifrån Borås ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards