Livet som pappa

Alla inlägg under januari 2013

Av Emil Löfgren - 5 januari 2013 18:06

Har varit och shoppat på Jack & Jones

Av Emil Löfgren - 5 januari 2013 10:18

Elias vaknade runt halv nio tiden, då ville han komma upp till min säng och det fick han såklart. Vi låg där och myste lite, sedan va det dags för att byta om till kläder och ny blöja.
Nu blir det äta lite frukost, sedan lämna min stationära dator till pappa, han ska blåsa ut all damm i den och sedan installera mitt nya grafikkort. Sen efter de blir det bege sig till Beginners i knalleland för att byta Elias bilgarage, de funkade inte som det skulle. Så får byta de till ett nytt eller någonting annat. Annars blir det en lugn lördag faktiskt, inget direkt planerat så. Tar tagen som den kommer.

Av Emil Löfgren - 4 januari 2013 20:45

Min underbara barn, älskar er mest av allt <3

Av Emil Löfgren - 4 januari 2013 20:16

Nu sitter jag, syrran och Elias och tittar på gladiatorerna. Elias har nyss badat, blir läggdags för honom om en stund.
Sen blir det kolla på tv och ta det lugnt.

Av Emil Löfgren - 4 januari 2013 17:41

Nu sitter vi på bussen mot Borås, haft en jätte trevlig dag i Göteborg med bästa syrran och sötnosen Elias.
Kollat runt i lite affärer pch jag fick köpt mig ett nytt grafikkort till mon stationära dator också.
Så nu blir det hem pch äta och sen blir det bada Elias, sen mysa lite i soffan. Sedan läggdags för Elias del, för min del blir det kolla på tv och ta det lugnt.

Av Emil Löfgren - 4 januari 2013 13:41

Sitter på tåget till Göteborg med syrran och Elias. Vi ska gå i nordstan lite och jag ska köpa mig ett nytt grafikkort till min stationära dator.

Av Emil Löfgren - 4 januari 2013 09:53

Wordfeud: MrSpook

Av Emil Löfgren - 4 januari 2013 09:28

Vi vaknade runt nio tiden, Elias ville lägga sig bredvid mig i sängen.
Det fick han såklart. Just nu leker han med farmor, han hörde att hon va vaken.Blir att byta blöja och sedan äta frukost. Sen blir det dra sig ner till banken för att lämna in min Swedbank dosa, för jag hade slarvat bort min så fick beställa ny, men sen hittade jag den. Så jag betalade 250kr för en ny, dom pengarna får jag tillbaka idag. Sen händer det la inget speciellt idag, jo kanske åka till knalleland efter banken. Vi får väl se vad som händer.

Ovido - Quiz & Flashcards