Livet som pappa

Alla inlägg under januari 2013

Av Emil Löfgren - 8 januari 2013 20:50

Molly passar på att låna storebrors resesäng medans mamma och pappa håller på att fixa vårat rum hemma hos morfar. Vi har även satt upp lite tavlor på familjen och andra tavlor. Börjar äntligen bli ett rum faktiskt. Imorgon ska vi fixa ännu mer i rummet, även bära in våran garderob. Ska nog bli ordning på de hela snart, hehe.

Här kommer bilder på Molly och tavlorna

Av Emil Löfgren - 8 januari 2013 18:30

Kom nyss hem från stan, är helt slut och har inte några krafter för 5 öre asså. Känns som jag börjar bli sjuk igen. Men men .. Vi hittade lite kläder till lilltjejen nu när vi va i stan. Nu blir det röja lite i vårt sovrum, fixa i ordning lite och så. Annars händer det inget speciellt ikväll faktiskt, bara mysa.

Mys med pappa

Av Emil Löfgren - 8 januari 2013 14:21

Vi vaknade väldigt sent idag, klockan va la halv elva - tolv nånting. Sen käkade vi lite frukost och sen tittade vi lite på tv. Sen beslutade vi oss för att åka in till stan och nu sitter vi på bussen in till stan. Blir att gå och titta lite i affärer och sedan gå till kappahl som har utförsäljning på hela affären.
Så får hoppas vi hittar nånting till lillan först och främst.

Av Emil Löfgren - 7 januari 2013 15:29

Av Emil Löfgren - 7 januari 2013 15:27

Sitter på bussen till Göteborg nu, åkte precis förbi Landvetter så ej långt kvar. Ska försöka hinna med tåget som går 16:10 från Göteborg. Snart får jag träffa mina älsklingen igen. Har saknat dom så. Blir att bara ta det lugnt idag och bara mysa.

Man ser inte ett skit ut genom rutan

Av Emil Löfgren - 7 januari 2013 13:47

Favorit djur?

Katt

 

Syskon?

En lillasyster på 18år

Vad får dig att le?

Min flickvän och mina barn


Är du kär?
BARA FÖRNAMNET !!


Favoritfilm?
Fast And Furoiurs bilmerna


Singel?

Oh nej !
 

Favorit färg?
Svart


Bästa skor?

Adidas


Hur klär du dig helst?
jeans, tröja, t-shirt, kalsonger, strumpor


Vart bor du?

Borås


Hur lång är du?

176


Favoritlåt/ar?
Finns många


Årstid?
Sommar Sommar Sommar.


Född?
6 Augusti 1990


Blivit kysst?
Ohja.


Rädd för?
Att bli sårad/sviken.


Bästavän/nära vän?
Johanna (min flickvän)


Finns det någon som gör dig extra lycklig?
Ohja, tre speciella personer!


Hur blir du när du tänker på den du är kär i?
Oj, jag blir helt varm i kroppen <3


Hur gör du när du ska "piffa" upp stämingen när du umgås med den du tycker om?
Tänder lite ljus, köper blommor och gör det mysigt


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar om vart du ska?

Ja


Hur mår du just nu?
Jo jag mår bra, men avskyr min ret hosta jag har


Hur mycket är klockan för tillfället?
13:50


Vad ska du göra nu?
Ta på mig, sedan åka till älsklingen :) <3


Var du ärlig på alla frågor?
Jajamän! ;)

Av Emil Löfgren - 7 januari 2013 13:38

Nu här snart så ska jag bege mig ner till Borås Resecentrum

och sedan vidare till Göteborg och hem till älsklingen.

Hon tjötar på mig att jag ska komma, så jag får allt ta på mig och åka då, hihi.Ska bli så mysigt att få träffa mina två prinsessor igen. Har verkligen saknat dom! Nä slänga i sig nått i magen innan man beger sig utåt.

Men nu orkar jag ej skriva mer, ni får ha en fortsatt bra måndag. Sköt om er där ute, va rädda om varandra.


Hej så länge ! ;) 


 

Av Emil Löfgren - 7 januari 2013 01:56

13 månader med världens 

                                                                         underbaraste
finaste 
sötaste
vackraste 
snyggaste 
och 
snällaste
flickvän vid namn Johanna <3

Jag har älskat dig sen dagen vi träffades för första gången. 
Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. 
Jag vill dela resten utav mitt liv med dig
Du är mitt allt och extremt mycket mer. 
Du och barnen är dom sista jag vill förlora i mitt liv <3
Glöm aldrig, att jag älskar dig mest av allt på denna planet
och 10000000000000000 gånger så mycket mer <3
Kärleken till dig går verkligen inte beskriva med ord. 
Skulle jag försöka beskriva den med ord så skulle det bli en evighets text <3
Du är kvinnan i mitt liv, kvinnan som jag vill göra allt med <3
 
 Johanna Hansson  
 
 
Skapa flashcards