Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

29 Januari - Godmorgon

Av Emil Löfgren - 29 januari 2013 09:17

Morgonen började med att Elias ville ligga bredvid mig i min säng och dricker välling. Vi somnade även om tills väckarklockan ringde 07:55, men vi gick upp runt 08:20. Då tog vi på oss kläder och sedan ytterkläder, för det va dags att gå till dagis för lillemans del. Han blev lite tillbaka dragen då jag skulle lämna honom, men då han såg en bil så hoppa han ur famnen på mig typ och skulle direkt leka med den. Sen visade han fröknarna hans nya frisyr och dom tyckte om den. Dock så va de slut på blöjor, men dagis hade reserv blöjor så han klara sig över dagen. Inte visste jag att skylten hängde på hans plats, den fick jag ju se då jag kom till dagis, får lägga in påminnelse på mobilen så jag ej glömmer blöjor med mig då jag hämtar honom idag.

För min del händer det inget speciellt faktiskt, kanske gå ner till pappas jobb en stund och tjöta med folket där.
Ska även köper en present till chefen, för tack att jag fick en t-shirt av honom.
Har lite funderingar på vad jag tänkte köpa, men vi får allt se vad jag bestämmer mig för, hehe.

Just nu tittar jag på Nyhetsmorgon och tänkte ta mig något att äta till frukost.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards