Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Kvällsbad

Av Emil Löfgren - 29 januari 2013 00:07

Åh så gött de va med ett kvällsbad, helt underbart att bara ligga där i de varma vattnet och bara njuta. Käkar just nu mig en macka, blir sängen alldeles strax. För imorgon (senare idag) blir de gå upp tidigt, Elias ska ju till dagis vid 8:45 tiden. Så gäller att gå upp i tid och inte försova sig. Klockan ringer runt åtta tiden, då har vi ganska gott om tid att vakna till liv och klä på oss.

Sen efter jag lämnat honom, så tänkte jag ta mig till Scania i Viared och kolla på lite saker där. Sen har jag inget planerat så. Först än jag hämtat Elias från dagis, då blir det att åka ner tills C och hälsa på. Ska bli riktigt roligt, va ett tag sen vi va där nu. Om jag ej minns fel va de runt jul vi va där sist.
Ska dit imorgon och fika och kanske fota. Hon har fått en ny kamera. Vi får la se vad som händer och sker.

Men nu ska jag försöka sova i alla fall.
Ni får ha det så bra tills nästa gång vi ses eller höra. Sköt om er där ute!
Va rädda om varandra, hej så länge! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards