Livet som pappa

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Emil Löfgren - 28 januari 2013 19:51

Elias är lags för typ en timma sen, själv ligger jag på soffan och kollar på "Date med mig". Ganska roligt program faktiskt. Om en stund börjar familjen annorlunda, det ser jag fram emot. Blir en lugn kväll för min del.

Av Emil Löfgren - 28 januari 2013 16:52

Elias har varit och klippt sig idag, han va jätte duktig faktiskt. Satt stil till 80% i alla fall, bara för han fick saker att leka med och så. Färgare till och med håret lite, han blev jätte tuff i den nya frisyren. STOLT PAPPA!

Av Emil Löfgren - 28 januari 2013 09:19

Morgonen började med att Elias ville ha en välling och det fick han såklart, nu leker han som bara den på golvet med sina bilar. Blir att äta frukost och en liten stund, sen bege sig till soc för att lämna in kopia på el räkningen. Sen vidare till stan igen, där vi ska träffa mamma och Elias får sitta i en lastbil. Sen vid 11:45 tiden, så ska vi iväg och klippa Elias. Ska bli så gött att få bort allt hår på honom som stör han. Håret är en aning långt nu. Sen vet jag inte riktigt vad som sker idag. Kanske ta en promenad ner till pappa jobb och hälsa på där, vi får la se vad dagen har att erbjuda.

Imorgon skulle jag varit på möte, men fick sms att det blir inställt, underbart!

Nu blir det tå upp ur sången och göra i ordning lite frukost och sen åka iväg.
Ni får ha en bra dag!
Sköt om er och alla andra i er närhet!
Hej så länge!

Jag köpte en ny bok till Elias igår.

Skapa flashcards