Livet som pappa

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Emil Löfgren - 25 januari 2013 09:53

Jajamän, nu är jag vaken, haha.
Tänkte gå upp och spela lite Xbox, medans prinsessorna sover vidare.
Får allt passa på då dom sover, annars hinner jag knappt med de.
Idag kommer det hända en hel del.
Först så ska jag betala mina räkningar, sen köpa ett par nya hörlurar till min mobil/dator, sen bege oss till Allum för att träffa två underbara vänner där samt deras barn, sen efter vi gått där en stund så ska vi hem till som, sen drar jag och Jonny iväg och kör gokart och käkar tacobuffe. Underbart kul de ska bli. Johanna och Jennifer får stanna hemma med barnen och mysa, medans killarna har det roligt haha.
Sen blir det kanske sova över hos dom, inget bestämt riktigt än. För imorgon så ska vi käka middag med dom och umgås, grymt roligt att man har hittat så underbara personer att umgås med. Samma humor som oss och allt, barnen passa ihop att leks också. Kan verkligen inte bli bättre, jo en sak! Att vi får en lägenhet i närheten utav dessa underbara personer, det hade varit perfekt.

Näe, röra sig ur sängen och sedan lägga sig i soffan för att spela Xbox.
Får se när nästa i lägg kommer.
Ni får ha det bäst till dess.
Sköt om er där ute.
Va rädda om varnadra!
Ha en bra dag!
Hej så länge!

Av Emil Löfgren - 25 januari 2013 00:17

Näe, efter ha kollat på Fråga Olle Dokumentären på kanal5play så blir det att sova. Fö imorgon kommer det vara en hel dag med mycket roliga saker och så. Ska även träffa ett par helt underbara vänner och umgås med dom i helgen, kommer bli grymt kul.
Då måste man vara utvilad, för att orka med hela dagen/helgen.

Ni får ha det så bra!
Sköt om er där ute!
Va rädda om varandra!
Godnatt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards