Livet som pappa

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Emil Löfgren - 24 januari 2013 21:59

Här är vi starka i nacken, lite träning varje dag ger resultat som sagt.

Av Emil Löfgren - 24 januari 2013 19:22

Det blev inget Ikea idag, men en massa annat roligt. Åkte till City Gross Specialen och köpte lite saker där. Blir en lugn kväll, snart göra lite kvällsmat. Sedan bara ta det lugnt, vid 22 tiden börjar mitt älskade program. Inget mindre än Fråga Olle Dokumentären, följer de varje torsdag. Ej missat ett program.

Nä nu blir de göra kvällsmat!
Ni får ha de bäst!
Hej så länge!

Av Emil Löfgren - 24 januari 2013 12:08

Idag är vi finklädda då mormor kommer.

Av Emil Löfgren - 24 januari 2013 11:12

Jaha, idag vaknade man runt halv elva tiden. Men först vaknade man vid halv åtta tiden av att älsklingen precis bytt blöja på Molly. Sen somnade jag om till halv elva, underbart att kunna göra de. Nu om en stund så kommer svärmor, kanske dags att gå ur sängen då och äta lite frukost. Då hon kommer så ska hon hjälpa älsklingen att färga sitt hår. Sen vet jag inte vad som sker idag, försöka övertala dom att åka till Ikea kanske. Är grymt sugen på att åka dit och gå runt lite. Men det återstår och se om det händer.

Av Emil Löfgren - 24 januari 2013 00:16

Nä, dags för att sova kanske.
Imorgon så kommer svärmor och hälsar på, hon ska hjälpa Johanna med att färga sitt hår och sen kanske vi åker till Ikea. Men inger bestämt än, det är vad jag vill göra. Hoppas dom andra vill detsamma som mig då.
Annars blir de en lugn dag faktiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards