Livet som pappa

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Emil Löfgren - 17 januari 2013 22:01

Elias la sig runt 20:10 tiden idag, an somnade ganska omgående. Jag satte mig och kollade på tv. Sen jag J och vi snackade i sammanlag 1t och 11min. Snacka om att de samtalet gick fort, kändes som 30min. Men nu blir det kolla på Fråga Olle.

Imorgon kommer några vänner och deras barn. Så vi ska till Leos Lekland och "rasta" ungarna, eller vi vuxna kommer nog ha lika roligt. Sedan lite senare så åker vi till Göteborg sär jag och Elias stanna tills på söndag.

Av Emil Löfgren - 17 januari 2013 14:35

Gå in på Facebook och gilla Partaj Borås sida!
Direktlänk - www.facebook.com/partajboras

Av Emil Löfgren - 17 januari 2013 14:27

Elias sitter och leker med sitt bilgarage som går sönder hela tiden. Snacka om att de är dålig på dagens leksaks kvalitet. Elias försöker laga hela tiden och säger till mig att hjälpa honom, men det ramlar bara isär hela tiden.

Om en liten stund tänkte jag laga nån mat, men ej bestämt än vad det blir.
Sen kanske gånger till pappas jobb och hälsa på där lite, så Elias får se lite bilar som han gillar. Sen blir det vara ta de lugnt, mamma jobbar till 21 ikväll. Så blir en far och son dag idag.

Av Emil Löfgren - 17 januari 2013 10:12

Morgonen började med att vi ej försov oss faktiskt. Vi vaknade runt 8:05 tiden, då va se dags för att byta blöja och ta på kläderna som han skulle ha på sig till dagis. Sen va klockan redan halv nio typ, då blev de ta på oss ytterkläderna och sedan gå till dagis. Att lämna honom på dagis är inga problem, ställde ner hononm innanför grindarna och idag kom de ingen personal och möte oss. Allt gick bra ändå, då känner man sig stolt och glad. Märks att trivs på dagis.

För min del då jag kom hem så åt jag frukost direkt och sedan tog det lugnt.
Nu här strax så ska jag åka iväg på ekonomi möte på soc, mindre roligt.
Men det är ett måste om jag vill ha pengar. Sedan efter mötet så ska jag möta upp Robin i stan och få tillbaka mitt grafikkort som han lånade igår, för att testa i sin dator. För i min funkar de inte. Och idag så ringde jag till Inet och snacka med dom om problemet och då sa dom att jag skulle komma in med grafikkortet så dom fick kolla på de. Hoppas jag kan byta till ett som funkar.

Nä dags att göra sig i ordning kanske.
Ni får ha en fortsatt bra dag!
Sköt om er !!
Va rädda om varandra!
Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards