Livet som pappa

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Emil Löfgren - 11 januari 2013 18:26

Nu blir det en promenad ner till affären för att köpa tillbehören till tacosen. Förbannat va mycket snö det har kommit då, helt onödigt! Skynda sig ner till affären och sen hem i värmen igen.

Fredagsmysa med mina underbara tjejer och kollar på Gladiatorerna

Av Emil Löfgren - 11 januari 2013 15:16

Just nu så ligger vi på soffan och älsklingen spela The Sims 3 Pets på Xbox 360 (de fick hon av mig i julklapp). Blir att starta med maten om en stund, lilltjejen ligger och sover så gott i soffan bredvid älsklingen.
Vad för mat de bli idag, har vi ej bestämt ännu. Nånting kommer vi allt på. Idag blir det fredagsmys med gladiatorerna och nånting gott äta.

Av Emil Löfgren - 11 januari 2013 12:59

"Åh så härligt med ett bad"

Av Emil Löfgren - 11 januari 2013 12:10

Morgonen började med att jag vaknade vid halv tio tiden, men låg kvar till tio tiden. Sen så pallrade jag mig upp, mina tjejer sov fortfarande.
Jag tänkte "dom får la sova en stund till då". Så jag passade pp att spela lite FIFA 12, medans dom sov.

Nu är dom vakna och jag har ringt ett VIKTIGT samtal, nu håller vi verkligen tummarna. Får verkligen tacka J för numret till denna person, hoppas det kan göra lite förändring i livet.
Vad det är, går jag ej ut med riktigt än.

Jaha, det snöar idag igen. Kan inte denna skiten bara slut, är ganska trött på detta skit vädret. Kan inte våren komma istället och lite mer värme.
Så man slipper ta på sig all dessa extra kläder.

Ovido - Quiz & Flashcards